تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 6951
مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: جشن شهروندی طلیعه پیروزی، برپایی تورهای گردشگری، بازدید از اماکن تاریخی و برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب به مناسبت دهه فجر انقلاب توسط شهرداری قم برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجتبی بستان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری قم، با اشاره به تشکیل کمیته فرهنگی شهرداری به مناسب چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در طول این ایام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سه سطح شهری، محلی و سازمانی برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در تمام شب‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اجرای برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: جشن شهروندی طلیعه پیروزی یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی در طول این ایام است.

مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر نوآوری و به‌روزرسانی برنامه و جشن‌های دهه فجر انقلاب، تصریح کرد: برپایی تورهای گردشگری، سرودهای خیابانی، بازدید از اماکن تاریخی، نمایش خیابانی و برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب به مناسبت این ایام نیز ویژه عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شهرداری قم، اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح بوستان‌های شهری است، ابراز داشت: برپایی نشست های بصیرتی، گفتمان انقلاب و نمایشگاه‌های عمومی نیز در دهه فجر انقلاب عملیاتی می‌شود.

بستان ابراز کرد: بهره‌برداری از چند طرح ورزشی و تفریحی در سطح بوستان‌های شهری نیز از ابتدای دهه فجر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم کلید خواهد خورد.

وی یادآور شد: شهرداری قم تنها متولی ترویج فرهنگ شهروندی است و باید از هر فرصتی برای ترویج آن استفاده کنیم و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمادگی دارد تا در طول دهه فجر از فرصت جشن‌های پیش‌بینی‌شده در ارتقای فرهنگ شهروندی اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی با هدف جلب مشارکت‌های بیشتر شهروندان، نماید.

انتهای پیام/ش***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqea2bqosla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما