تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : 7711
رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای گروه سرود «سلام فرمانده» همزمان با روز جمهوری اسلامی در دو نقطه از شهر مقدس قم خبر داد.
اجرای گروه سرود «سلام فرمانده» در دو نقطه از شهر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجتبی بستان در حاشیه بازدید اصحاب رسانه قم از ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم، بیان کرد: گروه سرود سلام فرمانده، شاخص که اخیراً در فضای مجازی مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته امروز دوازده فرودین ماه در در بوستان علوی و میدان آستانه اجرا خواهد شد.

رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: اجرای اول این گروه از ساعت ۱۷ عصر فردا در بوستان علوی آغاز و بعد از آن در میدان آستانه این گروه به اجرای سرود خواهد پرداخت.

بستان بیان داشت: اعضای این گروه سرود از نوجوانان دهه نودی هستند که پیش بینی می‌شود در هنگام اجرای آن تعداد این گروه بیشترین حالت خود را تجربه کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های روز طبیعت در بوستانهای شهری ابراز کرد: همزمان با این روز برنامه‌های متنوع مشاوره‌ای، هنری و فرهنگی در بوستان‌ها پیش‌بینی شده است.

رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در فضای باز بوستان‌ها به همراه برپایی غرفه‌های فرهنگی، بازی کودک وغیره همزمان با تعطیلات نوروزی در بوستانهای قم در حال اجراست.

بوستان ادامه داد: طرح بوستان نمونه در یازده بوستان با محوریت بوستانهای اسکان زائران با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، مشاوره‌ای و با محوریت خانواده با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال انجام است.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znqt23nqzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما