تاریخ انتشار :شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : 6849
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت فضاسازی‌های فرهنگی در شهر گفت: کارهای سطحی و بدون پژوهش و تفکر، جواب و بازخورد موردنظر را در جامعه نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  حجت‌الاسلام محسن آمره در نخستین جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، تشکیل این کمیته را مهم و لازم دانست و اظهار داشت: برای عملکرد بهتر این کمیته باید به چند نکته توجه کرده و به آن بیشتر بپردازیم.

وی افزود: در گام نخست باید فضاسازی را از بخش تبلیغات در کمیته جدا کرده تا بتوانیم با نگاهی جامع و دقیق به این دو بخش بپردازیم، زیرا کارهای سطحی و بدون پژوهش و تفکر، جواب و بازخورد موردنظر را در جامعه نخواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بر تولید محتوا تأکید کرد و گفت: نباید به تبلیغات تنها نگاهی شهری و محیطی داشته باشیم و باید تلاش کنیم تولیدات فرهنگی را در این حوزه وارد کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب نیاز داریم به موضوع حجاب و عفاف نگاهی جامع‌تر داشته و بدانیم برای ترویج فرهنگ حجاب در کنار تبلیغات شهری به ظرفیت‌های رسانه‌ها، فضای مجازی توجه کرده و همه دستگاه‌ها با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

آمره بر تشکیل کارگروه تولید محتوا تأکید و تصریح کرد: تبلیغات باید به محتوا توجه ویژه‌ای داشته باشد و یک کارگروه ویژه برای تولید محتوا تشکیل‌شده و متولی تولید محتوای متنی و گرافیکی باشد تا اتفاق خوبی رقم بخورد.

وی سپس از آمادی کامل حرم مطهر برای همکاری با کمیته فضاسازی و تبلیغات خبر داد و ابراز کرد: در حرم مطهر کاملاً آماده هستم تا در فضای سازی محیطی داخل و پیرامون حرم با کمیته همکاری داشته باشیم، البته در مناسبت‌های مختلف محور اصلی برنامه‌های فرهنگی حرم پیرامون حجاب و عفاف است.***/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5aqct1av3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما