تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : 3985
افزونه جدید نقطه‌گذاری آدرس درخواست‌های شهروندی به‌منظور کاهش مدت‌زمان ثبت پیام و برنامه‌ریزی دقیق‌تر مطالبات مردمی در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم نصب شد.
افزوده شدن سرویس جدید “نقطه‌گذاری” در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، با پیگیری‌ها از سال گذشته و با آغاز سال ۱۴۰۰، افزونه جدید پوینت گذاری یا نقطه‌گذاری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم راه‌اندازی شد.

این افزونه به کاربران سیستم و پاسخگویان تماس‌های مردمی این امکان را می‌دهد که آدرس محل درخواست‌های شهروندی را به طور دقیق در نقشه ثبت و مشاهده کنند و به مدیران نیز در گزارشات تحلیلی آدرس‌های دقیق مطالبات مردمی را نشان می‌دهد.

گفتنی است پیش‌ازاین در موضوعاتی مانند نظافت شهری، آب‌گرفتگی معابر، لکه‌گیری آسفالت و … شمارش پیام‌ها انجام می‌شد که با اضافه شدن این سرویس، می‌توان پیام شهروندان و میزان تقاضای آنان در هر منطقه را دقیق‌تر پیگیری کرد.

همچنین این سامانه در کنار کاهش مدت‌زمان ثبت پیام سبب برنامه‌ریزی و اثربخشی اقتصادی بسیار مؤثر در مجموعه شهرداری خواهد شد.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهرداری به‌منظور اطلاع، بررسی و رفع مشکلات شهری و درخواست‌های شهروندی در حوزه‌های مختلف است.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.79wrak9ynpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما