تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 5859
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به تجربه موفق شهرداری قم در برگزاری جشنواره رسانه‌ای "شهر ما" گفت: تجربه موفق اين جشنواره باعث شد ارشاد نیز با نگاهی امیدوارانه به برگزاری جشنواره‌های تخصصی توجه کند.
تجربه موفق شهرداری قم در برگزاری جشنواره رسانه‌ای شهر ما”/لزوم تربیت خبرنگاران تخصصی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدجواد محرابی در حاشیه رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز،‌ ما با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های تخصصی اظهار داشت: نخستین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” تجربه موفقی بوده و شهرداری توانست با دعوت اهالی رسانه به پرداختن به موضوعات خاص شهری، اتفاق جدیدی را در حوزه رسانه رقم بزند.

وی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شهرداری قم را در دغدغه‌مند کردن اهالی رسانه مورد بررسی قرار داد و افزود: توجه اهالی رسانه به موضوعات تخصصی مانند موضوعات حوزه شهری می‌تواند علاوه بر رشد مدیریت شهری در تربیت خبرنگاران تخصصی نیز تأثیر بسیاری داشته باشد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: تجربه موفق جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” باعث شد این اداره کل نیز با نگاهی امیدوارانه به برگزاری جشنواره‌های تخصصی توجه کرده و با کمک گرفتن از متخصصان هر حوزه برنامه‌ریزی دقیقی در این بخش داشته باشیم.

وی با ابزار خرسندی از شرکت گسترده اهالی رسانه در این جشنواره تصریح کرد: امیدواریم اهالی رسانه در این دوره از جشنواره با نگاهی تیزبینانه‌تر به مسائل شهری توجه کنند تا بتوانند علاوه بر نقد موضوعات، به پیشرفت مدیران شهری نیز کمک کنند.***ن

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.wawct1av3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما