تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 7719
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی از نصب 23 هزار تخته چادر مسافرتی غیرمجاز از معابر و پیاده راه های شهری جلوگیری شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمدرضا شفیعی در حاشیه بازدید و آشنایی اصحاب رسانه با ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: اقدامات کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم از ۲۷ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رییس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم بیان داشت: ۲۰۰ نیروی رفع تخلفات شهری در آماده باش کامل هستند و برای ارتقای امنیت مسافران برخی مجوزهای لازم از محاکم قضایی استان اخذ شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در زمینه امنیت مسافران هماهنگی و تدابیر لازم قبل از آغاز تعطیلات انجام شده است، تاکید کرد: بوستان‌های شهری قم هم اکنون فضایی ایمن و آرامش‌بخشی برای مسافران نوروزی شده است.

رییس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم با بیان اینکه مسافران نوروزی به‌وسیله ۵۰ خودرو به بوستان‌های محل اسکان هدایت می‌شوند، افزود: تاکنون ۶۳ هزار و ۵۰۰ خودرو به بوستان‌های شهری برای اسکان راهنمایی شده‌اند.

شفیعی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۹ هزار اخطار عدم برپایی چادر در سطح شهر قم صادر و ۲۳ هزار تخته چادر نیز از معابر و میادین شهری جمع آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر و دستفروش از ورودی های شهر جمع آوری و به کمپ‌های ویژه شهرداری اعزام شده اند.

رییس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم تصریح کرد: در این مدت همچنین از ۳۷۵ ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و نقاط حاشیه‌ای جلوگیری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در پایان بیان کرد: برخورد با مباحثی مانند سگ گردانی و سایر معضلات اخلاقی و فرهنگی طبق قانون بر عهده نیروی انتظامی است./***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.ydeiw6de1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما