تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 7541
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: برای برقراری نظم در نیمه شعبان امسال 50 اکیپ سواره، 100 اکیپ پیاده و موتوری در سطح شهر تردد کرده و معضلات اجتماعی را رصد و پیگیری می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر نیوز، وظیفه کمیته انتظامی ذیل ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم را هماهنگی بین نیروهای انتظامی و قضایی دانست و اظهار داشت: این کمیته برای ایجاد نظم و انضباط شهری و برای هماهنگی بین دو دستگاه انتظامی و قضایی تشکیل‌شده است.

وی با ابراز رضایت از نظم و انضباط شهری در شب نیمه شعبان افزود: خوشبختانه امسال شرایط مطلوبی داشته و امیدواریم تا پایان این مراسم با کمترین مشکل و آسیب اجتماعی روبه‌رو باشیم.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم تصریح کرد: امسال برای برقراری نظم ۵۰ اکیپ سواره، ۱۰۰ اکیپ پیاده و موتوری در سطح شهر تردد کرده و معضلات اجتماعی را رصد و پیگیری می‌کنند.

وی از جمع‌آوری کارتون خواب‌ها و متکدیان سطح شهر خبر داد و بیان کرد: تمام کسانی که از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند به محل غربالگری انتقال داده‌شده و ظرف ۲۴ ساعت تکلیف این افراد مشخص می‌شود.

شفیعی یکی دیگر از وظایف کمیته انتظامی را جلوگیری از نصب چادر در خیابان‌ها اعلام کرد و گفت: مسافران با کمک کمیته انتظامی برای نصب چادر به بوستان‌هایی که شهرداری مشخص کرده راهنمایی می‌شوند.

انتهای پیام/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5ayct1awzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما