تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 4806
استاندار قم با اشاره به اعتماد مردم قم به مدیریت شهری گفت: مدیریت استان هم همواره تاکید داشته که حامی وپشتیبان تمام این فعالیت‌ها هست و خواهد بود.
اعتماد مردم قم به مدیریت شهری/مدیریت استان همواره حامی شهرداری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم افتتاح کابل‌راه بوستان علوی و روشنایی بوستان‌های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر و تجهیز و راه‌اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تقدیر از اجرای پروژه‌هایی که مورد نیاز شهر قم است اظهار کرد: قم به سبب کمبود فضاهای تفریحی گردشگری نیازمند افتتاح و توسعه این فضاها است و به لحاظ مختلف گسترش این  فضاها از جمله مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مدیریت شهری به این امر اهتمام ورزیده و شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی برخی از آنها هستیم.

وی با اشاره به اعتماد مردم قم به مدیریت شهری تصریح کرد: مدیریت استان هم همواره تأکید داشته که حامی وپشتیبان تمام این فعالیت‌ها هست و خواهد بود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه نگرش سیستمی اقتضا می‌کند که تمام مجموعه شهر در ارتباط با هم باشند گفت: تعامل و هماهنگی‌ها قطعاً به سود مردم قم خواهد بود و به همین منظور در سایه تعامل احداث این پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ورود سالانه ۲۰ میلیون زائر به شهر قم گفت: به همین خاطر نیاز است گردشگری مذهبی در شهر تقویت شده و در کنار آن به ماندگاری زائر با تقویت زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی توجه شود.

سرمست بیان کرد: نشاط اجتماعی با شادی جامعه متفاوت است و بیشتر به این معناست که حالات درونی شهروندان تقویت شده و شور و نشاط و جو روانی جامعه بهبود یابد.

****

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.yexfuqeomsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما