تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 4134
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: دپوی پنیه و مواد قابل اشتعال، منجر به آتش سوزی واحد مسکونی در یکی از خیابان‌های قم شد.
اطفای حریق ساختمان ۳ طبقه در قم/نجات ۴ نفر از اعضای خانواده از حریق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص اطفای حریق یک واحد مسکونی در قم اظهار داشت: با اعلام آتش سوزی در یک منزل سه طبقه در خیابان ۲۴ متری آیت‌الله‌کاشانی کوچه شماره ۲۶، بلافاصله خودروهای عملیاتی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: به محض ورود نیروهای عملیاتی مشاهده شد که طبقه اول محل دپوی پنبه و لوازم جانبی بوده است و دود و حریق به طبقات بالایی سرایت کرده است.
وی با بیان اینکه دپوی پنیه و مواد قابل اشتعال، منجر به آتش سوزی واحد مسکونی در یکی از خیابان‌های قم شد عنوان کرد: ۴ نفر از ساکنین در طبقه فوقانی گیر کرده بودند که با تلاش این خانواده به بیرون انتقال داده و تحویل عوامل اورژانس شدند.
کریمی بیان کرد: متاسفانه استفاده نا به به جا از طبقه مسکونی جهت دپوی پنبه و مواد جانبی باعث حریق و سرایت به طبقات بالایی شده است، در این باره تقاضا می‌شود به هیچ عنوان شهروندان، محل زندگی را محل دپو و انبار تجهیزات و وسایل کار خودتان نکنند.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s0o2yt0foa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما