کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطفای حریق ساختمان ۳ طبقه در قم/نجات ۴ نفر از اعضای خانواده از حریق

14 ارديبهشت 1400 ساعت 13:38

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: دپوی پنیه و مواد قابل اشتعال، منجر به آتش سوزی واحد مسکونی در یکی از خیابان‌های قم شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص اطفای حریق یک واحد مسکونی در قم اظهار داشت: با اعلام آتش سوزی در یک منزل سه طبقه در خیابان ۲۴ متری آیت‌الله‌کاشانی کوچه شماره ۲۶، بلافاصله خودروهای عملیاتی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: به محض ورود نیروهای عملیاتی مشاهده شد که طبقه اول محل دپوی پنبه و لوازم جانبی بوده است و دود و حریق به طبقات بالایی سرایت کرده است.
وی با بیان اینکه دپوی پنیه و مواد قابل اشتعال، منجر به آتش سوزی واحد مسکونی در یکی از خیابان‌های قم شد عنوان کرد: ۴ نفر از ساکنین در طبقه فوقانی گیر کرده بودند که با تلاش این خانواده به بیرون انتقال داده و تحویل عوامل اورژانس شدند.
کریمی بیان کرد: متاسفانه استفاده نا به به جا از طبقه مسکونی جهت دپوی پنبه و مواد جانبی باعث حریق و سرایت به طبقات بالایی شده است، در این باره تقاضا می‌شود به هیچ عنوان شهروندان، محل زندگی را محل دپو و انبار تجهیزات و وسایل کار خودتان نکنند.**

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 4134

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/4134/اطفای-حریق-ساختمان-۳-طبقه-قم-نجات-۴-نفر-اعضای-خانواده

قم فوری
  https://www.qomefori.ir