تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 4041
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم باهدف تعامل و هویت بخشی به شهر با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، جلسه‌مشترک غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با علیرضا ارجمندی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم باهدف افزایش همکاری بین دو دستگاه و تعاملات دو طرفه برای حل مشکلات شهری برگزار شد.
در این جلسه که علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سید محمد موسوی منش سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم و یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز حضور داشتند مسائل و چالش‌های پیش رو شهر موردبررسی قرار گرفت.
مسائل موردبررسی در این جلسه سرمایه‌گذاری در زمینی کنار بازار کهنه و ساماندهی بازار با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار و همچنین زیباسازی شهر و نورپردازی آثار و ابنیه میراث فرهنگی و هویت بخشی به شهر و موضوعات میراثی بود.
غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در پایان جلسه با اشاره به اهمیت تعامل در حل مسائل شهری خواستار همکاری و ادامه جلسات مشترک بین معاونت شهرسازی و سایر سازمان‌های مرتبط شهرداری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم شد.
وی شهر قم را مجموعه‌ای از فرصت‌های فرهنگی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: همکاری گام نخست درحرکت به سمت توسعه بوده و باید باهم کاری و هم‌افزایی و اصلاح قوانین در تأمین منافع شهر و شهروندان گام برداریم.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.ynyk49nw65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما