تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 5542
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای 5 بوستان موضوعی در حوزه علم و معارف دینی در سال 1400 خبر داد گفت: ساخت بوستان‌های موضوعی در شهرداری قم در دستور كار بوده و از بوستان به‌عنوان یک رسانه و مرکز آموزشی بهره می‌بریم.
اجرای ۵ بوستان موضوعی در شهر قم تا پایان سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحمد موسوی‌منش در نشست هم‌اندیشی طراحی بوستان در طراز اسلامی – ایرانی در سالن جلسات شهرداری قم، با اشاره به وجود دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوستان‌ها اظهار داشت: باید در طراحی بوستان‌ها اصل حذف بیهودگی در نظر گرفته‌شده و در طراحی فضای بوستان و مبلمان آن به افزایش کارایی توجه بیشتری شود.

وی به طراحی و ساخت بوستان‌های موضوعی پرداخت و ابراز کرد: ساخت بوستان‌های موضوعی در شهرداری قم به‌عنوان مبحثی جدید مطرح بوده و از بوستان به‌عنوان یک رسانه و مرکز آموزشی بهره می‌بریم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم، بوستان‌های موضوعی در شهر قم را نام برد و بیان کرد: در سال گذشته دو بوستان اعداد و فیزیک طراحی و به بهره‌برداری رسید و امسال نیز ۵ بوستان دیگر با موضوعات مختلف در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: بوستان‌هایی موضوعی که در حال طراحی آن هستیم مانند انرژی، نور، آب و باد و همچنین با موضوع دینی مانند بوستان قرآن و نهج‌البلاغه و معارف اسلامی بوده که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

موسوی منش در پایان به عدم پیوستگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و طراحی بوستان‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه اقدامات انجام‌شده در بخش فرهنگی و موضوعی و همچنین طراحی بوستان‌ها پیوستگی لازم را  نداشته و شاهد جزیره‌ای عمل ارگان‌های فرهنگی در بوستان هستیم که نیازمند تشکیل مجموعه مشاوره‌ای هستیم که اطلاعات را تجمیع و در اختیار همه قرار دهد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knmt23nmiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما