تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 3741
فرمانده ناحیه شهرستان قم با بیان این‌که امروز فضای مجازی به فضای واقعی تبدیل شده است، گفت: بسیجیان در فضای مجازی باید حضور پررنگی داشته باشند.
بسیجیان در فضای مجازی حضور پررنگی داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، امیر جعفری در همایش فعالین فضای مجازی بسیج استان قم که در حسینیه ناحیه شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور در فضای مجازی اظهار داشت: رهبر انقلاب بارها بر اهمیت فضای مجازی تأکید داشته‌اند و مطالباتی در این زمینه بیان کرده‌اند که باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: امروز بسیجیان در همه عرصه‌ها حضور جدی دارند و باید در این عرصه نیز جدی‌تر از قبل وارد عمل شوند.

 جعفری تصریح کرد: وی ادامه داد: در تمام زمینه‌ها می‌توانیم از این فضا استفاده کنیم و هر قشر و هر فردی که فنون و راه‌های این فضا را بداند می‌تواند بهترین استفاده را از آن داشته باشد.
فرمانده ناحیه شهرستان قم آسیب‌های فضای مجازی را موردتوجه قرارداد و گفت:  امروز بیشترین ضربه در حوزه فرهنگی و اجتماعی از این فضا می‌باشد که در این زمینه باید بسترهای ایجاد بحران را از بین ببریم. پیشگیری بهتر از درمان است.

جعفری خاطرنشان کرد: فضای مجازی چه بخواهیم و چه نخواهیم مخصوصاً بعد از کرونا در زندگی ما تأثیر بیشتر داشته است و امروز در این فضا پیشران هم افرادی هستند که با انقلاب رابطه خوبی ندارد.
وی ادامه داد: باید افرادی که متخصص این حوزه هستند  ورود کنند و در این عرصه ساماندهی‌های لازم را انجام داده و آموزش‌های مورد نظر را بدهند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.t9wrak9uqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما