تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 6402
مدیر منطقه دو شهرداری قم، از آماده‌باش کامل ستاد مقابله با بحران این منطقه جهت بارش‌های زمستانی با توجه به در پیش بودن فصل زمستان خبر داد.
آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات ستاد بحران شهرداری منطقه ٢ قم برای فصل زمستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه دو شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به آماده‌باش کامل منطقه دو شهرداری قم برای فصل زمستان عنوان کرد: فرارسیدن فصل زمستان برای شهرداری به معنای آماده‌باش مضاعف نیروها و تجهیزات بوده تا بتواند در مواقع بارش‌های سنگین و بروز بحران در اشکال مختلف ازجمله دشوار شدن تردد شهروندان در معابر و خیابان‌ها و نیز ایجاد ترافیک سنگین، عملکردی شایسته داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا ستاد عملیات زمستانی منطقه ٢ شهرداری قم با هدف جلب رضایت و اطمینان شهروندان، ظرفیت موتوری و انسانی خود را برای مقابله با بحران‌های فصل زمستان در آماده‌باش کامل قرار داده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه بخشی از خدمات و تجهیزات پیش‌بینی‌شده برای منطقه در آستانه فرارسیدن فصل زمستان، ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین مخصوص و همچنین مخزن و کیسه‌های شن و نمک است، گفت: تمامی نقاط حادثه‌خیز در زمان بارندگی شناسایی و نسبت به برطرف نمودن نواقص این مناطق اقدامات لازم صورت گرفته است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تمامی پرسنل ستاد بحران منطقه همزمان با آغاز فصل زمستان در تمام ساعات شبانه‌روز در حال آماده‌باش خواهند بود تا از بروز بحران‌های احتمالی جلوگیری شود.***/ن

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.z092yt0oxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما