تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 3351
دبیر همایش کتاب سال حوزه بااشاره به دریافت بیش از 80اثر توسط دبیرخانه، گفت: بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه بصبح پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ در قم به صورت مجازی برای تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.
ارسال بیش از ۸۰ا اثر به بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام ابوالقاسم مقیمی‌حاجی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به همایش کتاب سال حوزه، اظهار داشت: بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه به منظور معرفی و تقدیر از صاحبان برترین کتاب‌ها، پایان‌نامه‌های سطح ۴ و مقالات علمی پژوهشی حوزویان داخل و خارج کشور، از ساعت ۹:۳۰ صبح پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ در قم آغاز به کار می‌کند.
وی در ادامه افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان چهارمین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن تجلیل می‌شود.
دبیر همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: در این مراسم از مقام علمی شخصیت‌های پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل‌محمد (ص)، ناشران و مراکز پژوهشی برتر نیز تجلیل می‌شود.
حجت‌الاسلام مقیمی‌حاجی تاکید کرد: به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این همایش برای عموم، به صورت مجازی برگزار می‌شود و تنها با حضور برخی فرهیختگان و رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی، از صاحبان آثار برتر تکریم خواهد شد.
گفتنی است عموم فرهیختگان و فضلای حوزه‌های علمیه می‌توانند برای مشاهده مجازی این رویداد بزرگ علمی حوزه با ترافیک رایگان، عدد ۲۲ را به سامانه ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ پیامک کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.k0s2yt0sfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما