تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 2952
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید محمد موسوی منش در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به رونمایی یادمان‌های شهدا، اظهار داشت: بعد از رونمایی یادمان‌ها جانمایی آنها انجام و پایه‌ها نصب‌شده و در روزهای پیش رو یادمان‌ها روی پایه‌ها سوار می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت مراقبت از این یادمان‌ها، افزود: این المان‌ها جز اثاث شهری هستند و باید با فرهنگ‌سازی مردم را در مراقبت و حفاظت از این یادمان‌ها و سایر المان‌های شهری همراه کنیم.

موسوی منش افزود: هرسال نزدیک عید همه المان‌ها ترمیم می‌شوند بعضی از المان‌ها در حد شستشو و اگر  شرایط ایستایی بعضی المان‌ها مشکل داشته باشد، اصلاح می‌شود.

وی بابیان اینکه المان‌ها نیاز به نگهداری روزانه دارند، تأکید کرد: یک سری تمهیدات دیده می‌شود که عمرشان بیشتر باشد که بخشی از این مراقبت‌ها در نوع رنگ است و در برخی مناطق هم آن‌ها را در محفظه شیشه‌ای قرار می‌دهند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم به المان‌های مشاغل هم اشاره کرد و گفت: بر اساس موقعیت جغرافیایی پیاده‌راه‌ها معمولاً المان‌هایی برای آنها طراحی می‌شود. پیاده راه ارم که حلقه واسط پیاده راه ارم و بازار بود، به‌منظور نصب المان‌های مشاغل اختصاص داده شد.

موسوی منش با اشاره به لزوم به تصویر کشیدن هویت بازار سنتی و مشاغل قدیم، تأکید کرد: بعد از المان‌های مرد کفاش و المان مرد آرایشگر، المان‌های مرد سوهان‌پز و مرد مسگر در ادامه به پیاده راه ارم اضافه می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.ie8fuqeh8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما