تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 2608
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) با کیفیت بسیار بالا و با رنگ سرد خط کشی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی نیک با اشاره به این مطلب اظهار کرد: به منظور نظم بخشی و تسهیل در تردد شهروندان خیابانهای اصلی و مهم شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته و در حال خط کشی این خیابانها بر اساس اولویت هستیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان داشت: خیابان شهیدان فاطمی با طول تقریبی هزار و ۱۰۰ متر در پنج لاین تردد شامل یک خط ویژه، دو خط تردد عادی، یک خط پارک خط کشی شده که خط دوچرخه با دو مسیر رفت و برگشت در آینده تکمیل خواهد شد .

نیک یادآور شد: خط کشی این معبر با رنگ سرد و بر اساس آلبوم طراحی شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام شده و هزینه ای بالغ بر  ۴۰۰ هزار ریال از محل منابع داخلی سازمان برای ایان کار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سایر معابر که در اولویت قرار دارند در شبهای آتی انجام خواهد شد، افزود: خط کشی یکی از عوامل اصلی نظم بخشی و تسهیل تردد در ترافیک شهری است که ما سعی داریم به بهترین حالت ممکن این کار را انجام دهیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم بین خطوط رانندگی و برای همکاری با خدمتگزاران شهر کریمه اهل بیت(س) حتی المقدور از تردد در مسیرهای در حال خط کشی خودداری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.vnit23n-6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما