تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : 2504
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بر لزوم راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات برای کاهش تصادفات تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس ذاکریان ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت فعال سازی دوربین‌های تخلفات شهری در قم، اظهار کرد: قراردادی سال ۹۵ برای دوربین‌های تخلف سرعت، عبور از چراغ قرمز و خط ویژه منعقد شد و کارهای اجرایی در قالب این قرارداد آغاز شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: متاسفانه در این قرارداد پیمانکار توانمند نبوده و نتوانسته دستگاه‌ها را به بهره برداری برساند البته دلار در زمان عقد قرارداد ۳ هزار تومان بود و افزایش قیمت صورت گرفت و پیمانکار نهایتا نتوانست پروژه را به سرانجام رسانده و قرارداد سال گذشته فسخ شد.

ذاکریان گفت: در حال حاضر منتظریم در ماده ۳۸ فسخ پیمان تأیید شود تا بتوانیم ادامه کار را با پیمانکار دیگری پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی دوربین‌های تخلفات در کاهش مشکلات و تصادفات، اظهار کرد: در بلوار آیت آیت الله بروجردی ظرف هشت ماه ۸ کشته داشتیم و به سرعت دوربین نصب شد و کشته‌های ترافیکی به صفر رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مشکل اینجاست که اطلاعات باید روی سرور شهرداری فعال شده و سپس به مرکز راهور منتقل شود و به همین خاطر مشکلاتی در تکمیل پروژه داریم.

ذاکریان گفت: در حال حاضر این ارتباط برقرار شده و اطلاعات از سرورهای شهرداری به صورت فیبر نوری به راهور منتقل می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xqia2bqp0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما