تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 14682
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم:

دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با تاکید براینکه فرهنگ قرض الحسنه با پشتوانه الهی و اقبال مردم جریان ساز شده است گفت: برگ برنده در دست کسی است که تمام همت و آبروی خود را برای بهبود معیشت مردم و محرومیت زدایی از جامعه صرف می کند.
دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید حسین دامادی، در نشست خبری شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به پیشگامی بانک در توسعه فناوری و نوآوری گفت: این فقط یک شعار نیست عملکرد بانک در حوزه خدمات آنلاین واقعا عالی بوده است؛ راه اندازی پیشخوان مجازی، توسعه وام آنلاین،افتتاح حساب آنلاین، سفته الکترونیک از جمله خدمات غیر حضوری بانک در سال های اخیر بوده است که هرکدام از این اقدامات نیاز به شرح مفصل دارد.
وی افزود: بانک در توسعه بانکداری قرض الحسنه مبتنی بر دستاوردهای دیجیتال فعال بوده است و راه اندازی بستر الکترونیکی Q-BANKاز جمله دستاوردهای ارزنده خدمات الکترونیکی بانک است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم از پرداخت بیش از 49 هزار فقره انواع وام قرض الحسنه در 9 ماهه نخست سال 1402 خبرداد و گفت: این بانک در این مدت بیش از 25 هزار میلیارد ریال انواع وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.
وی از پرداخت وام به بیماران صعب العلاج خبرداد و گفت: یکی از افتخارات مهم استان قم پرداخت 1200فقره وام به مبلغ 600 میلیارد ریال به بیماران معسر بوده است و بانک ریسک این خدمات را به عنوان امور عام المنفعه و برنامه های مسئولیت اجتماعی پذیرفته است.
ارایه گزارش عملکرد استانی
دامادی با تاکید بر اینکه کلیه وام های بانک با کارمزد تا سقف 4درصد بوده است گفت: در این مدت وام های قرض الحسنه ازدواج 132 فقره، فرزندآوری 215 فقره، اشتغال زایی587 فقره ، کالا کارت و کالای ایرانی 1720 فقره، مهریار610 فقره، و... به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر ایام سال اقدام به پرداخت وام می کند و این فرایند توقف ناپذیر است گفت: به طور معمول روزانه چیزی حدود 300 تا 500 وام قرض الحسنه به مشتریان اعطا می شود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم از استقبال مردم از بانکداری قرض الحسنه را نشان دهنده علاقه مردم به توسعه و تعمیق فرهنگ قرض الحسنه اعلام کرد و گفت: با اینکه بزرگترین و گسترده ترین دامنه پرداخت وام به مشتریان را داریم، ولی مطالبات معوق شده بانک کمتر از نیم درصد است.
دامادی با بیان اینکه حداقل ۴۰ درصد خدمات بانکی ما به صورت غیرحضوری و آنلاین است گفت: با این حال به دلیل افزایش مشتریان هنوز شاهد شلوغی شعب بانک هستیم و باید مردم به توسعه و ترویج بانکداری آنلاین در استان کمک کنند تا فشار کاری روی دوش خدمتگزاران خود در شعب بانکی کمتر احساس شود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران جزء 1000 بانک برتر جهان
وی با اشاره به اینکه بانک شعار حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین را محور فعالیت های خود قرار داده است، افزود: این بانک در سطح کشور حداقل ۱۰۰۰ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 5هزار میلیارد ریال به شرکتهای دانش بنیان اختصاص خواهد داد که با معرفی اداره کل صمت استان قم 20 فقره از این نوع وام ها به شرکت های دانش بنیان این استان تعلق خواهد گرفت.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با تاکید براینکه رسانه ها سفیران قرض الحسنه در کشور باشند گفت: راه یابی بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان تنها نماینده جدید الورود منطقه غرب آسیا به فهرست ۱۰۰۰ بانک برتر جهان بنابر رتبه بندی جدید نشریه تخصصی بنکر در سال 2023 گواه مبرهن موفقیت ها و تعالی این بانک است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcauin6.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما