تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 1163
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم خبر داد:

پرداخت 371 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان در استان قم

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران دراستان قم ، به مناسبت فرارسیدن یازدهمین سالروز تاسیس این بانک ، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان که در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی این بانک برگزار شد گفت: بانک قرص الحسنه مهر ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و با هدف کمک به برقراری عدالت اقتصادی و حمایت از اقشار ضعیف و کمتر برخوردار جامعه شکل گرفته و طی این سالها ،با تلاش بی وقفه و پرداخت گسترده تسهیلات قرض الحسنه ، سعی نموده گام های مؤثری در جهت کمک به نیازمندان و رفع دغدغه های مالی هموطنان عزیز بردارد.
پرداخت 371 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان در استان قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید حسین دامادی افزود: در حال حاضر این بانک  دارای 527 شعبه فعال در 308 شهر کشور است و از بدو تأسیس تاکنون توانسته 3 میلیون و 937 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 302 هزار و 264 میلیارد ریال در کل کشور پرداخت نماید  که سهم استان قم در این زمینه ، 114 هزار و 698 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 7 هزار و 340 میلیارد ریال می باشد.
وی بیان کرد: از کل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده از سوی این بانک در استان قم ، مبلغ 371 میلیارد ریال آن تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان بوده است. همچنین در زمینه کارآفرینی و رونق اشتغال هم ، این بانک در سطح استان قم عملکرد مناسبی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشته است.
پاسخگویی شایسته به خواسته های مشتریان ، با ارائه طرح جدید تسهیلاتی در حوزه قرض الحسنه
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم  با اشاره به  اجرای طرح‌های جدید تسهیلاتی در این بانک بیان کرد: طرح تسهیلاتی «مهر زرین» در راستای سیاست های اعتباری بانک و با هدف رفع نیازهای ضروری آحاد جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه طراحی واجرا شده است. مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در این طرح برای هر فرد 40 میلیون تومان است که 20 میلیون تومان آن از محل منابع داخلی بانک و 20 میلیون تومان دیگر از محل سرفصل بانکداری اجتماعی پرداخت خواهد شد.
دامادی اظهار داشت: مدت بازپرداخت اقساط این طرح 24 ماهه و36 ماهه بوده و و نرخ کارمزد این تسهیلات نیز 4 درصد است.
وی افزود: طرح "همیاران مهر" یکی دیگر از طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیتهای اجتماعی است که با هدف ایجاد یک چرخه دائمی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت اشتغال آفرینی برای جوانان ، زندانیان آزاد شده ، زنان سرپرست خانوار و همچنین درمان بیماران نیازمند ، با کمکهای هموطنان نوع دوست و نیکوکار طراحی شده و ایشان را ترغیب می نماید که کمکهای خود را بجای صدقه ، در قالب تسهلات قرض الحسنه به دست نیازمندان واقعی برسانند. به عنوان مثال ، هموطنان عزیز می توانند به جای خرید تاج گل یا تهیه بنر و ... در مراسمات ختم ، هزینه آن را در قالب طرح "همیاران مهر" ، به تسهیلات قرض الحسنه تبدیل کرده و آنرا به دست نیازمندان آبرومند جامعه برسانند و از این طریق ، ثوابی همیشگی نصیب روح متوفی نمایند. طرح "همياران مهر" بهترين صدقه جاريه است زيرا از برکات همين طرح مشکل بسياري از نیازمندان حل شده و پولهايي كه در عرض چند روز در مراسم ختم خرج مي شود، براي هميشه براي متوفي سبب خيرات شده و از همين محل ، لبخند شادی بر لبان بسیاری می نشیند.
مدیر شعب استان قم افزود:برای رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان بانک و کسب رضایتمندی کامل ایشان، بانک امکاناتی همچون افتتاح حساب آنلاین (افتتاح حساب غیر حضوری) ، پرداخت تسهیلات آنلاین (تشکیل پرونده وام بصورت غیر حضوری) ، عدم اخذ سفته از متقاضیان تسهیلات ، عدم اخذ فتوکپی شناسنامه و کارت ملی از هموطنان جهت افتتاح حساب و ... ایجاد نموده و با توجه به گسترش روزافزون دامنه مشتریان بانک ، اقدامات و برنامه های دیگری را نیز در دست اقدام دارد.
دامادی با اشاره به اهمیت  حمایت بزرگان و صاحبنظران مذهبی و حوزوی ، مدیران و مسئولین ، خیرین نیک اندیش و عموم هموطنان متدین از موضوع فرهنگ سازی قرض الحسنه در سطح جامعه گفت: در حالیکه بسیاری از بانک ها ومؤسسات پولی و مالی صرفاً بر پرداخت سودهای بیشتر به مشتریان و سپرده گذاران خود ، مانور تبلیغاتی می‌کنند ، بانک قرض الحسنه مهر ایران در برنامه های کاری خود، بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و نهادینه کردن این سنت حسنه در سطح جامعه تمرکز دارد.
 

 


 
.
 



https://qomefori.ir/vdcc.eqsa2bqs1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما