تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 14223
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی گفت: تقاطع غیرهمسطح فردوسی _ صدوقی پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است و اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی از سال گذشته آغاز شده و با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان به‌صورت رو‎گذر احداث می‌شود.  
وی با بیان اینکه محور فردوسی از رینگ‌های اصلی و میانی شهر است افزود: تقاطع این محور با بلوار آیت‌الله صدوقی به‌منظور کاهش بار ترافیکی در این محدوده در اولویت قرار گرفته است.  
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: طول محور مستقیم این تقاطع به اضافه طول مسیرهای دسترسی ۳۸۰ متر است و حدود دو هزار تن میل‌گرد صرف این پروژه خواهد شد.  
وی ادامه داد: در جریان اجرای این پروژه مشکلات زیادی همچون جابه‌جایی شبکه برق فشارقوی ۲۰ کیلووات، جابه‌جایی لوله ۴۰۰ و ۶۰۰ شبکه آب خام و لوله آب و گاز‎ وجود داشت، فیبر نوری و حوضچه مخابرات انجام شد و در مراحل پایانی هستیم.  
حلوا‎یی‌زاده تصریح کرد: در تلا‎ش هستیم پروژه را تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسانیم تا قطعه دیگری از محور ۲۵ کیلومتری فردوسی در شهر مقدس قم تکمیل شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbf5b8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما