تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 10747
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز در حال حاضر بیش از 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوان این پروژه را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح و سه سطحه میدان نماز در بلوار جمهوری با بلوار فردوسی، منطقه یک را به منطقه چهار وصل می‌کند.
وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: در روزهای گذشته بتن‌ریزی عرشه این تقاطع به پایان رسیده است و عملیات حفاری میدان آغازشده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مشکلات اجرایی این پروژه را مورد توجه قرار داد و افزود: ازجمله مشکلات این پروژه جابه‌جایی حوضچه‌های مخابرات بود که فیبر نوری این منطقه بایستی پس از احداث پل‌های همسطح باید جابه‌جا می‌شد.
وی با تأکید بر اینکه تأسیسات و معارضات برق، آب و گاز نیز جابه‌جا شد تصریح کرد: با تعدیل هزینه به نظر قیمت تمام شده این پروژه حدود ۱۱۰ میلیارد تومان باشد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوان این پروژه را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار داد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciyyaz.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما