تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 13997
شهروندان قمی با بیان این که پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است، تصریح کردند: حملات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا صورت می‌گیرد.
پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری اعضای جمعیت هلال‌احمر استان قم در تجمع مرهم برای غزه حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
در حاشیه این مراسم حسین شیرودی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: در تاریخ بشریت خصوصاً در 70 سال اخیر این گونه جنایت را جهان به خودش ندیده است.
وی ادامه داد: این که این گونه زنان و کودکان بی‌دفاع را بمباران کنند و حتی به بیمارستان‌ها هم رحم نکنند در نوع خود بی‌نظیر است.


شیرودی بیان داشت: در کدام قوانین جنگی آمده است که مردم بی‌دفاع را در بیمارستان بمباران کنند، در کدام قوانین بین‌المللی آمده است که بیماران را بمباران کنند.
وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی است و متأسفانه کشورهای دنیا خصوصاً کشورهای اسلامی چشم خود را به این نسل‌کشی بسته‌اند.
این شهروند قمی تصریح کرد: ایران اسلامی تنها کشوری است که در منطقه حامی مردم بی‌دفاع فلسطین است.
پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است

مجید خسروی دیگر شهروند قمی و عضو هلال‌احمر در این تجمع اعتراض‌آمیز با اشاره به جنایت‌های این رژیم منحوس اظهار داشت: قطعاً بدانید تاریخ مصرف این رژیم خونخوار پایان‌یافته است و همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رژیم 25 سال دیگر را نخواهد دید هر چند که تا قبل از آن هم با استقاومت و هدفی که محور مقاومت دارد قطعا نابودی این غده چرکین را خواهیم دید.
وی ادامه داد: این رژیم کودک کش با حمایت‌های استکبار جهانی هر روز مردم بی‌دفاع را بمباران می‌کند و هیچ صدایی از جایی بلند نمی‌شود.
خسروی با اشاره به ادعاهای حقوق بشری آمریکا ابراز داشت: استکبار جهانی به بهانه حقوق بشر بسیاری از کشورها را تحریم می‌کند و حتی به کشورهای دیگر لشکرکشی می‌کند؛ اما چشم خود را به روی کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع و غیرنظامیان در غزه می‌بندد.
وی بیان داشت: این واقعیت چهره آمریکا است که باید در حافظه تاریخ بماند تا همه مردم دنیا دوگانگی و استبداد جبهه استکبار را از یاد نبرند.
خسروی تصریح کرد: کشورهای اسلامی منطقه نیز به‌مانند آمریکا چشم خود را بر روی این اتفاقات بسته‌اند.می
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciy3az.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما