تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 12529
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: به‌منظور تقویت زیرساخت‌های شهری در راستای دفع و هدایت آب‌های سطحی، باهدف رسیدن به توسعه و عمران شهری، عملیات اجرایی لوله‌گذاری برای کنترل آب‌های سطحی بلوار محتشم کاشانی در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد منطقه یک شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی اظهار داشت: این پروژه باهدف دفع آب‌های سطحی و به‌منظور تأمین آسایش و رفاه شهروندان و حفظ بهداشت عمومی، پاکیزه نگه‌داشتن محیط‌زیست شهری، ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر، رفع مشکل آب‌گرفتگی حدفاصل امامزاده شاه سید علی (ع) تا بوستان هاشمی در مرحله اجرا است.
به گفته وی، پروژه لوله‌گذاری این مسیر به طول یک و نیم کیلومتر بوده که از لوله‌های1000 و 1200میلیمتری جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی محلات دروازه ری و محتشم همراه با تکمیل لوله‌گذاری رینگ شرقی کمربندی امام علی(ع) به مبلغ ۲۵۵ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ شروع‌شده و تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان لزوم اجرای عملیات لوله‌گذاری بر اساس نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی منطقه در حال انجام بوده تا مشکلات آب‌گرفتگی محلات که از لحاظ توپوگرافی در بافت قدیمی بوده به حداقل کاهش صورت پذیرد .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci3waz.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما