تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : 7269
دبیر کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران گفت: این کمیته تجربه موفقی در دهه مبارک فجر در ارتباط با اکران تبلیغات مشترک شهری در هشت کلانشهر داشت و درصدد هستیم در ایام نیمه شعبان اتفاق بهتر با مشارکت بیشتر کلان‌شهرها را رقم بزنیم.
اقدام مشترک روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرها در تبلیغات پویش «هواداریم»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجتبی فیلسوف زاده در نشست مجازی “شهر انتظار شهروند منتظر” که با حضور معاونین فرهنگی و مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تشکر از مسجد مقدس جمکران برای رقم زدن این حرکت پر برکت و جهادی در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران تجربه موفقی در دهه مبارک فجر در ارتباط با اکران تبلیغات مشترک شهری در هشت کلانشهر داشت و درصدد هستیم در ایام نیمه شعبان اتفاق بهتر با مشارکت بیشتر کلان‌شهرها را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: اقدام خوب معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تولید محتوای مشترک و راه‌اندازی پویش هواداریم را به فال نیک می‌گیریم و این فرصت را غنیمت می‌شماریم که در ایام جشن‌های نیمه شعبان با یک حرکت یکسان و هماهنگ در تمامی کلان‌شهرهای ایران این پویش را به سر منزل مقصود برسانیم.

مدیر روابط عمومی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکت بتوانیم فضای مهدوی را در ایام نیمه شعبان در کلان‌شهرها رقم بزنیم.

انتهای پیام/***ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vdeiw6d01giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما