تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 7268
رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران گفت: برنامه‌های خوبی برای ایام نیمه شعبان در این کارگروه تدارک دیده‌شده که امیدواریم با همکاری مسجد مقدس جمکران امسال نوروز را با رنگ و بوی مهدوی در شهرها برگزار کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا جاویدی در نشست مجازی “شهر انتظار شهروند منتظر” که با حضور معاونین فرهنگی و مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری نشست هم‌اندیشی شهر انتظار شهروند منتظر گفت: یکی از دستاوردهای خوب مجمع شهرداران کلان‌شهرها، تشکیل کارگروه تبلیغات و برند شهری است که بتوانیم در مناسبت‌های مختلف تبلیغات واحدی را شهرها داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری شیراز ادامه داد: برنامه‌های خوبی برای ایام نیمه شعبان در این کارگروه تدارک دیده‌شده و امسال نوروز را با رنگ و بوی مهدوی در شهرها برگزار خواهیم کرد.

رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، ضمن استقبال از پیشنهاد مسجد مقدس جمکران برای برگزاری مشترک پویش هواداریم گفت: ان شا الله هر چه زودتر جلسه تخصصی‌تری با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران با محوریت این کارگروه تبلیغات محیطی ایام نیمه شعبان انجام شود و محتواهای تبلیغات مشترک شهری که شامل بیلبوردها و تابلوهای شهری بوده تهیه و تنظیم گردد.

جاویدی خاطرنشان کرد: ما باید از این فرصت استفاده مؤثر و خوب کنیم تا بتوانیم فضای تبلیغاتی متفاوتی را در ایام میلاد امام زمان(عج) و همچنین نوروز مهدوی رقم بزنیم.

انتهای پیام/***ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.p8fbjh8wv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما