تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : 6823
رئيس سازمان هيئات و تشکل‌های دينی كشور گفت: حاج قاسم سليمانی با تأسی از مكتب حضرت زهرا(س) مكتبی را بنیان‌گذاری كرد كه امروز نه‌تنها در منطقه بلكه در كشورهای اروپايی و آفريقايی از مكتب اين سربار فاطمی الهام گرفته می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  حجت‌الاسلام باباخانی در آیین اختتامیه نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم که شب گذشته در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با تأسی از مکتب حضرت زهرا(س) مکتبی را بنیان‌گذاری کرد که امروز نه‌تنها در منطقه، بلکه در کشورهای اروپایی و آفریقایی از مکتب این سربار فاطمی الهام گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی مهم‌ترین قشری هستند که پای انقلاب و ولایت ایستادند، گفت: هیئتی‌ها در صحنه‌های مختلف به میدان آمدند و وفاداری خود به آرمان‌های این نظام الهی را اثبات کردند.

رئیس سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور ادامه داد: هیئت یک نظم نرم و ساختاری منسجم دارد و معنویت و معرفت و احساس در کنار هم افراد را تربیت می‌کند و این شیوه احیاگری هیئت‌هاست.

باباخانی با بیان اینکه ۳۸ سال است که مقام معظم رهبری هر ساله با ستایشگران دیدار کرده‌اند، گفت: این موضوع در بیانات ایشان نیز هست که جریان هیئت جریان اصلی تبلیغ مکتب انقلاب اسلامی است و حاج قاسم سربازی از این مکتب بود که جلوه‌های زیبا و تمام‌عیاری را به نمایش گذاشت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی فقط یک نظامی و فرمانده میدان نبرد نبود، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در هر عرصه‌ای که مردم دچار مشکل می‌شدند مانند سیل خوزستان وارد عمل می‌شد و در کنار مردم به حل مشکلاتشان می‌پرداخت.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.unik49nae5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما