تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 3969
خانه مطبوعات توانسته در همین مدت کوتاه رضایت مندی خبرنگاران استان قم را جلب کند که خود بعد از دوره‌هایی متمادی که عملکرد درخشانی را از خانه شاهد نبودیم، جای امیدواری است.
فصلی نو در دوره جدید خانه مطبوعات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، نزدیک به پنج ماه از شروع به کار خانه مطبوعات استان قم در دوره جدید می‌گذرد، شروعی که هرچند در زمان برگزاری انتخابات با سروصداهایی همراه بود، اما گذشت زمان در همین مقطع کوتاه هم نشان داد که خانه مطبوعات فصلی نو را در پیش دارد.

در واقع خانه مطبوعات توانسته در همین مدت کوتاه رضایت مندی خبرنگاران استان را جلب کند که خود بعد از دوره‌هایی متمادی که عملکرد درخشانی را از خانه شاهد نبودیم، جای امیدواری است.

هرچند که نباید عملکرد منتخبان دوره‌های قبلی را نادیده گرفت، اما انصافاً در دوره فعلی با وجود گذشت تنها چند ماه به اندازه تمام مدت، برخی از دوره‌های قبلی فعالیت‌های قابل‌قبول صورت‌گرفته که قطعاً با روند فعلی ادامه دارد خواهد بود  که می توان به برخی از آنها اشاره نمود که از جمله: فعالیت ها در چارچوب اساسنامه خانه مطبوعات؛ تجلیل از ۴۰ تن از بانوان خبرنگار عضو خانه مطبوعات؛ تجلیل از شهردار قم به  مناسبت روز شهردار؛ تقدیر از دکتر قدیر به نمایندگی از جامعه رسانه ای استان در سالگرد آغاز حماسه کادر درمان قم در عرصه خدمت رسانی و مقابله با بیماری منحوس کرونا؛  برگزاری مراسم روز درختکاری با حضور اصحاب رسانه؛‌ برگزاری نشست خبری در خصوص مساله چالش برانگیز باغ پرندگان قم؛ تشکیل قرارگاه رسانه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا؛ توزیع بسته حمایتی عیدانه به خبرنگاران؛‌ و... .

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، اطلاع‌رسانی مناسب و شفافیتی است که در این دوره شاهد آن هستیم که اعتماد بیشتر خبرنگاران از منتخبان خودشان را به همراه خواهد داشت.

به‌هرحال جامعه خبری در کشور ما جزء اقشاری است که از حداقل ترین خدمات بهره می‌برد و شاید تنها امید خبرنگاران به منتخبان خودشان در خانه‌های مطبوعات است.

این مهم را هم نباید نادیده گرفت حمایت و پشتیبانی خبرنگاران از منتخبان خودشان نیز موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در هیئت‌مدیره و مدیر خانه مطبوعات خواهد داشت که باید تداوم داشته باشد.

به‌هرحال اقدامات چند ماه اخیر خانه مطبوعات فصلی نو را در جامعه خبری استان رقم‌زده است، فصلی که انتظار می‌رود با موفقیت‌های روزافزون برای خبرنگاران و جامعه خبری استان همراه باشد.

عباسعلی محمدی- فعال رسانه

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qapct1a33bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما