تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 3695
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات قم با اهدای لوحی از خدمات و تلاش‌های شهردار قم در راستای توسعه و آبادانی شهر تقدیر کردند.
تقدیر اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات از شهردار قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات قم صبح شنبه با حضور در دفتر شهردار قم، با وی دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات در این دیدار ضمن اشاره به تازه نفس بودن هیات مدیره جدید، شهردار قم تقاضا کرد که از خانه مطبوعات قم به عنوان یک تشکل رسمی در حوزه مطبوعات و رسانه ها حمایت کند.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم هم به نقش آفرینی رسانه‌های شهر قم در بحران‌های اجتماعی اشاره کرد و از اهمیت ساماندهی وضعیت خبرنگاران استان سخن گفت.
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مهندس مهدی باکری ضمن تبریک روز شهردار به نمایندگی از جامعه رسانه ای و مطبوعاتی قم و به پاس تلاش‌های شهردار قم با اهدای لوح سپاس و یادبود از زحمات و تلاش‌های دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم تقدیر کردند.
متن تقدیرنامه به این شرح است:
شهردار محترم کلانشهر قم
جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد
فرصت هم جواری با کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و خدمت به شهر قم به عنوان پایگاه نشر معارف اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب اسلامی افتخاری است که خود بزرگترین انگیزه و علت برای استحکام اراده و ثبات قدم در مسیر حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است.
خانه مطبوعات قم در سالروز شهادت مهندس مهدی باکری ضمن تبریک روز شهردار، به نمایندگی از جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی قم و به پاس مجاهدت‌های جنابعالی در خدمت به شهر قم که به حمدالله نتایج قابل توجهی در عمران و آبادانی کلانشهر قم داشته است، از شما تقدیر می نماید.
از خداوند متعال برای جنابعالی و همکاران شما، توفیق بیشتر در خدمت به مردم قم در پرتو عنایت حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت داریم.**



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8xbjh8pn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما