تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 1882
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی دراین استان باید برای جذب سرمایه‌گذاران توجه بیشتری کرده و برخورد خوبی با آنان داشته باشند.
مدیران اجرایی قم برای جذب سرمایه‌گذاران احساس مسئولیت داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه متأسفانه برخی مدیران، سرمایه گذاران را تحویل نمی گیرند، خاطرنشان کرد: طرد سرمایه گذاران به هر دلیلی اصلا قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه نهادهای نظارتی باید با مدیران متخلف و فساد و رانت خواری در دستگاههای اجرایی مقابله کنند، اما نباید جرأت مدیران را بگیریم، اظهار داشت: همه باید با دستگاههای اجرایی برای پیشبرد کارها مشارکت داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیران برای تخفیف و تسهیل در برخی مسائل اختیاراتی دارند که باید از آنها برای جذب سرمایه گذاران استفاده کنیم، گفت: اگر مدیری به دنبال این تسهیلات نباشد، قطعا سرمایه گذاران به استان های دیگر می روند.

وی همچنین بر ضرورت شفاف سازی در تمامی مسائل در کشور تأکید کرد و گفت: اگر می خواهیم جلوی تخلفات، سوءاستفاده ها و رانت خواری ها گرفته شود، باید در میان همه مسئولان و نهادهای کشور شفافیت داشته باشیم و این حق مردم است.

امیرآبادی با اشاره به معرفی اموال مسئولان و لزوم راستی آزمایی آن، تصریح کرد: کسی در کشور زبانی با مسأله شفافیت مخالف نیست، اما متأسفانه برخی آن را قبول ندارند و همه باید کمک کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

https://qomefori.ir/vdca.an6k49nau5k14.html
منبع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما