تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 3688
همزمان با ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا تمثال‌های یادمان شهدا با هدف گرامیداشت یاد و نام ۶۰۹۰ شهید استان قم در ورودی شهر قم نصب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،همزمان با سالروز صدور فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز گرامیداشت شهدا، تمثال بیش از ۵۰ شهید در ورودی شهر قم نصب شد.

مهدی کلانترزاده مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اعلام این خبر افزود: این مجموعه از تمثال‌ها در راستای همکاری شهرداری قم با ستاد برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان قم و با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری قم طراحی و نصب شده است.
وی گرامیداشت یاد و نام شهدا و لزوم توجه عموم شهروندان از جمله نسل جوان به باورهای مبتنی بر ایثار و فداکاری شهدا را از جمله اهداف اجرای این طرح تبلیغات محیطی عنوان کرد و افزود: با توجه به عنوان “قم، سرآمد شهادت و سرافرازی” که به عنوان شعار کنگره شهدای استان قم نیز انتخاب شده است، جانمایی این پویش تبلیغات محیطی در ورودی شهر و محل تردد اتومبیل‌های مسافرین از شهر قم واقع در عوارضی تهران و کاشان در نظر گرفته شده تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: در این پویش تبلیغاتی که مراحل بعدی آن در آینده نزدیک در شهر مقدس قم نیز به اکران در خواهد آمد سعی شده تا شهدای شاخص در برهه‌های زمانی مختلف معرفی گردند.
کلانترزاده اضافه کرد: تمثال شهدای مبارازت ضد حکومت ستم‌شاهی و قبل پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای ترور، شهدای جنگ تحمیلی، سرداران شهید سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی، شهدای اقشار روحانی، دانش‌آموز و زنان شهیده، شهدای مدافع حرم، شهدای حادثه منا و شهدای مدافع وطن و امنیت کشور در این پویش تبلیغاتی اکران شده است

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.79wrak937pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما