مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به وظایف این سازمان در حفظ و نگهداری زیرساختهای پایانهها گفت: ارائه خدمات رفاهی از جمله نمازخانهها، سالنهای انتظار مسافر، سرویسهای بهداشتی در اولویت قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم، زین العابدین قراچورلوی اظهار کرد: فلسفه تشکیل سازمان پایانههای مسافربری در سراسر کشور ساماندهی خدمات سفر و ایجاد امکانات مناسب است که براساس اساسنامه این مسئله به عهده سازمان گذاشته شده است.
وی با اشاره به شائبههای موجود درباره مسئولیت شهرداری در بسیاری از مراجعات مردمی و تماسها در موضوعاتی همچون افزایش قیمت بلیط، نحوه فروش بلیط و ساعات حرکت اتوبوسها افزود: سازمان پایانهها نقشی در تعیین قیمت بلیط و ... ندارد و این مسأله در حوزه اختیارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای است.
مدیرعامل سازمان پایانههای شهرداری قم ادامه داد: تمام تلاش پرسنل سازمان در بخشهای زیرساختی پایانهها از جمله بهداشت محیط خدمات رفاهی همچون نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی و سالنهای انتظار مسافر، حفظ و نگهداری و توسعه پایانهها است و امید است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) ارائه کنیم.