تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 16029
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، اقدامات مدیریت بحران شهرداری در خصوص ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه، ارزیابی ایمنی بوستان‌ها و معابر شهری و تهیه چک‌لیست‌های مربوط به تجمعات انبوه را قدم بزرگی در راستای تاب‌آوری شهر دانست.
تقدیر از اقدامات مدیریت بحران شهرداری قم برای افزایش تاب‌آوری شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، محسن اروجی در جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اظهار داشت: آشنایی در خصوص مدیریت بحران و میزان آسیب‌پذیری شهر در برخورد با حوادث غیرمترقبه و با توجه به افزایش دانش بشر در خصوص شهر و شهرسازی و رشد روزافزون تقاضای سکونت افراد در مناطق شهری، لازم است برنامه‌ای مناسب جهت مقابله در هنگام مخاطرات طبیعی محتمل انجام گیرد.
وی با بیان اینکه حوادث طبیعی و بحران‌ها سالانه هزینه‌های بسیار زیاد جانی و مالی را به بار می‌آورد، افزود: آموزش مهم‌ترین بحث در مديريت بحران است و همچنین ارائه آموزش همگاني در مدارس براي مقابله با بحران ضروري است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم همچنین اقدامات مدیریت بحران شهرداری در خصوص ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه، ارزیابی ایمنی بوستان‌ها و معابر شهری و تهیه چک‌لیست‌های مربوط به تجمعات انبوه را قدم بزرگی در راستای تاب‌آوری شهر دانست.
وی با تأکید بر لزوم ارتقای جایگاه شهرداری‌ها در مدیریت بحران استان، گفت: در کنار یکدیگر هم‌افزایی‌ها افزایش می‌یابد و با اشتراک دانش، آموزش و تمرین برای بحران‌ها آماده می‌شویم تا با هم مشکلاتمان را حل کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchwvnz.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما