تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 10444
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، سطح آمادگی شهرداری قم برای فصل زمستان را قابل‌توجه و مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری قم در چند سال گذشته اقدامات خوبی را در حوزه مدیریت بحران انجام داده و ادوات و تجهیزاتی که برای زمستان آماده کرده و شهروندان می‌توانند آرامش خاطری نسبت به آمادگی شهرداری در زمستان داشته باشند.

پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اجرای مانورهای زمستانی شهرداری را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: شهرداری قم طی چند سال گذشته با اجرای مانورهای زمستانی و ایجاد آمادگی توانسته بسیاری از چالش‌های روزهای بارانی را در ساماندهی ترافیک با مدیریت بهینه حل کند.
وی با تأکید بر حضور فعال تمام ارگان‌های مرتبط برای آمادگی زمستانی افزود: یکی از عوامل موفقیت در اجرای برنامه‌ها در زمان بحران و حوادث، هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها است که اجرای مانورها می‌تواند در ایجاد همین هماهنگی‌ها کمک زیادی کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم تصریح کرد: در مانور آمادگی برای عملیات زمستانه شهرداری پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس و مناطق مختلف شهرداری با ۲۶ ناحیه حضور داشتند که نشان از آمادگی شهر قم در مواجه با بحران‌های ناشی از بارندگی‌های سیلابی و شدید دارد.
وی ایجاد آرامش خاطر برای شهروندان را مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهر دانست و ابراز کرد: شهرداری قم در سال‌های گذشته اقدامات خوبی را در حوزه مدیریت بحران انجام داده است و با هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شده امیدواریم زمستان بی‌خطری داشته باشیم.
اروجی در پایان تأکید کرد: آمادگی شهرداری قم در مواجهه با حوادث طبیعی قابل‌قبول است و ادوات و تجهیزاتی که برای زمستان آماده کرده مانند تجهیز آتش‌نشانی در مناطق مختلف بسیار خوب بوده و شهروندان می‌توانند آرامش خاطری نسبت به آمادگی شهرداری در زمستان داشته باشند.
  https://qomefori.ir/vdcc00qs.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما