تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 16012
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با هدف به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری نسبت به خرید پنج دستگاه ماشین‌ مکنده پنج مترمکعب تا ۱۰ مترمکعب و چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه به‌روز اقدام شد.
به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری قم/شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قم امسال تکمیل می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای به‌روزرسانی خودروهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نظافت شهری از مهم‌ترین امور در حوزه خدمات شهرداری‌ها است و این مسئله در شهر مقدس قم به دلیل وجود زائران و شرایط ویژه حساسیت‌های زیادی دارد.
 وی خاطرنشان کرد: با هدف به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری نسبت به خرید پنج دستگاه ماشین مکنده پنج مترمکعب تا ۱۰ مترمکعب و چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه به‌روز اقدام شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تفکیک از مبدأ پسماند توسط شهروندان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شهر قم نخستین شهری است که زباله را به‌صورت مستقیم دفن نمی‌کند و جداسازی زباله‌ها را با ایجاد زیرساخت‌ها و کارخانه‌ها انجام می‌شود.
میرهادی اضافه کرد: فعالیت مجموعه خدمات شهری شهرداری قم 24 ساعته است که از نظافت شهری تا مسائل حوزه مدیریت بحران، موضوعات متنوعی را در بر می‌گیرد.
 وی با اشاره به برنامه محوری مجموعه خدمات شهری قم گفت: مشکلاتی که در گذشته در حوزه خدمات شهری در روزهای عادی یا مناسبت‌های مختلف وجود داشته است، آسیب‌شناسی شده و برنامه‌ریزی کلانی برای آن شده است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تأکید کرد: سال ۹۴ و هنگام بارندگی در ۱۶۷ نقطه دچار مشکل آب‌گرفتگی می‌شدیم، اما با پیگیری مستمر این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.
 میرهادی اضافه کرد: کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهری ایجاد شده است و سال جاری تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8yev.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما