تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 15968
شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مسلمین جهان تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به‌مناسبت عید سعید فطر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام تبریک دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:
عطر آسمانی رمضان و حال خوش میهمانی خداوند به حلاوت فطر رسید و مژده‌ای آمد برای مسلمین جهان که فرصتی دیگر برای نجوای عاشقانه و عارفانه در پس یک ماه عبودیت در محضر حضرت معبود فرا رسیده است.
ثنای پروردگار عالمین و شکرانه در محضرش هنگامه وداع و به پاس بهره‌مندی از فرصت ماه مبارک رمضان، امری است که سفارش بزرگان دین است و زمینه‌ساز جریان برکت الهی در زندگی تا رمضان سال بعد خواهد بود.
فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمین جهان و به‌ویژه مومنانی که لایق عبادتی خالصانه و خلوت دل و روح در پیشگاه خداوند متعال شدند، صمیمانه تبریک می‌گویم.
معنویت این ماه میهمانی و هم‌زمانی آن با روزهای آغازین سال ۱۴۰۳ را به فال نیک گرفته و امیدوارم با خواست و اراده خداوند متعال در طول این سال آثار و برکات رمضان الکریم را همواره به نظاره بنشینیم.
گرامی می‌داریم یاد و نام شهدای گرانقدری که در طول این ماه در جای جای این جهان در مسیر اعتلای اسلام، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به فیض شهادت نائل آمدند و سعادت دنیا و عقبی نصیب‌شان شد.
از درگاه پروردگار متعال آزادی و پیروزی تمام مظلومان جهان از چنگال استکبار و استعمار را مسئلت دارم و امیدوارم به یمن این عید سعید، در روزهای آینده شاهد به سرانجام رسیدن مقاومت مردم مظلوم فلسطین اشغالی و به‌ویژه ساکنین نوار غزه و پایان جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی با تحقق هر چه زودتر وعده الهی در پیروزی نهایی مستضعفان جهان و شکست مستکبران باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciv3az.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما