تاریخ انتشار :شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 11781
دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر و تقارن آن با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام شهردار قم به این شرح است:
به نام خدا
رمضان فرصتی بود برای عبودیت خالص‌تر در درگاه عز و جل و تعظیم بر مقابل آستان کرامتش.
و عید رمضان هنگامه‌ی شوق بندگان برای پاداش این بندگی.
به شکرانه‌ی این فرصت که در ماه مبارک برای تمام مسلمین جهان مهیا شده و مایه‌ی وحدت بوده، در قنوت نماز عید فطر از خداوند طلب فزونی عزت و شرف جامعه اسلامی را می‌نماییم:«اسئلک بحقّ هذا الیوم الّذی جعلته للمسلمین عیدا و لمحمّد صلّی اللَّه علیه و آله ذخرا و شرفا و کرامة و مزیدا»؛ و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) این روز، عید همه‌ی مسلمانان و مایه‌ی شرف اسلام و پیامبر اسلام و عزّت اسلام و ذخیره‌ای تمام نشدنی در طول تاریخ است.
تقارن مبارک این عید سعید در سال جاری با دوم اردیبشهت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از برکات جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد، اعتلا و اقتدار این مرز و بوم است را نیز به فال نیک گرفته و با تجلیل از خدمات، تلاش‌ها، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های تمامی ارکان و رده‌های این نیروی با صلابت، فرا رسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبير انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را گرامی می‌داریم‌.
سرافرازی ایران اسلامی مرهون و مدیون فرهنگی است که پاسداری از خاک و ناموس این سرزمین را بر تارک وجود آزادمردان و دلیر زنان آن نقش کرد.
امید آن دارم برکات ماه مبارک رمضان و ادامه حلاوت بندگی خالص بر درگاه حضرت حق در زندگی تمام مسلمین جهان جاری باشد و به‌دور از گزند دشمنان اسلام، روز به روز شاهد وحدت بیشتر جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ ناب اسلام محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) در جای جای این کره‌ی خاکی باشیم.
 
سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchzqnz.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما