تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 15711
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه تورهای روایت پیشرفت با همکاری سازمان فرهنگی همزمان با ایام نوروز اجرایی می‌شود، گفت: جشن گل‌ریزان امسال به میزبانی و مشارکت شهرداری قم اجرایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به همکاری کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری قم با کمیته اطلاع‌رسانی استان در ایام و مناسب‌های مختلف به‌ویژه در ایام پیش رو در ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار داشت: ستاد خبری و استودیوی خبری در این راستا در شهرداری مرکز تشکیل خواهد شد.
وی از به‌روزرسانی سایت قم زائر خبر داد و خاطرنشان کرد: هر مسافر و زائری وارد قم می‌شود، یک پیامک با لینک قم زائر برایش ارسال می‌شود که در این راستا نیازمند همراهی و همکاری بیشتر دستگاه‌ها در به‌روزرسانی سایت هستیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه تیم‌های رسانه‌ای و خبری آمادگی تبیین فعالیت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان هستند، ابراز کرد: متأسفانه علیرغم مصوبات استانی، تنها سازمان میراث فرهنگی برای تدوین بروشور و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ویژه نوروزی همکاری داشته است.
وی با تأکید بر اینکه تورهای روایت پیشرفت با همکاری سازمان فرهنگی همزمان با ایام نوروز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: جشن گل‌ریزان امسال به میزبانی و مشارکت شهرداری قم اجرایی خواهد شد.
کلانترزاده اضافه کرد: آیین استقبال از زائرین و مسافران نوروزی با حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در ورودی‌های شهر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بنا به دستور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، پروژه‌های فاز 5 عماریاسر و شهربازی فدک بدون تشریفات در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: محفل قرآنی با حضور 798 عضو خانواده ایثارگران شهرداری قم برگزار می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم مانند سنوات گذشته به‌صورت 24 ساعته آماده خدمات‌رسانی است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezf8z.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما