تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 15184
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: روزانه ۱۲۰۰ درخواست در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در رابطه با موضوعات مختلف ثبت می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ علاوه بر تماس تلفنی از طریق وب در دسترس است، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر از طریق وب هم در دسترس شهروندان است.
 وی با بیان اینکه درخواست‌ها از طریق اپراتورهای ۱۳۷ ثبت و به معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه ارسال می‌شود، افزود: پس از ثبت درخواست شهروندان و ارسالی به مدیران، پاسخ مناسب به شهروندان ارسال می‌شود.
 مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به وظایف اداره پیگیری ویژه تصریح کرد: پس از پاسخگویی به شهروندان واحد بازخورد با شهروندان ارتباط گرفته و کار صحت‌سنجی مرتبط با درخواست شهروند را انجام می‌دهد.
 کلانترزاده با تأکید بر اینکه ارتباط با شهروندان به‌صورت پیامک و تماس تلفنی است، اضافه کرد: در صورت انجام نشدن درخواست شهروند واحد پیگیری وِیژه درخواست شهروند را بررسی می‌کند.
 وی بیان فعالیت ۱۰ اپراتور در حوزه ثبت‌خبر خاطرنشان کرد: صف انتظار تماس در دو سال اخیر به یک دقیقه کاهش پیدا کرده و اوج تماس در روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ است.
 مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت می‌شود، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در تمام زمینه‌هایی که شهرداری خدمات ارائه می‌کند همچون حوزه خدمات شهری، فضای سبز شهری، هرس درختان، خطر برق‌گرفتگی کابل‌های فضای سبز، ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، حوزه فنی و عمرانی، توزیع و روکش آسفالت، حوزه ساخت‌وساز شهری و دیگر حوزه‌ها با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
 کلانترزاده از دسته‌بندی درخواست‌های شهروندان به‌صورت عادی، فوری و خطرساز خبر داد و گفت: درخواست‌های فوری شهروندان در همان زمان ثبت به‌صورت پیامک به مسئول مربوطه ارسال شده و درخواست‌های خطرساز در همان لحظه از طریق بی‌سیم به‌منظور رفع خطر به مسئول مربوطه اعلام می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci5zaz.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما