تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 15014
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آغاز مراحل اجرایی احداث موزه شهرداری در سال آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، یکشنبه‌های هر هفته در راستای جهاد تبیین نشست های صمیمی با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نشست ها با حضور ائمه جماعات، فعالان فرهنگی، هیئات مذهبی، هنرمندان، ورزشکاران، اساتید، دانشجویان و... برگزار شده و یا برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه این نشست ها به‌منظور ارائه هرچند کوتاه از فعالیت‌های مجموعه بزرگ مدیریت شهری قم است، اذعان کرد: شناخت بیشتر نخبگان جامعه از فعالیت‌های شهرداری سبب افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطالعاتی در زمینه احداث موزه شهرداری قم در دست انجام است و با توجه به پیش‌بینی بودجه‌های مناسب و پیگیری‌های دکتر سقائیان نژاد امیدواریم کارهای اجرایی این موزه در سال آینده آغاز شود.
وی با درخواست از هنرمندان برای کمک به افزایش ظرفیت‌های هنری و فرهنگی این موزه تصریح کرد: مجموعه شهرداری این آمادگی را دارد که تور روایت پیشرفت ویژه هنرمندان برای آشنایی با دستاوردها و فعالیت‌های مدیریت شهری برگزار کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaywn6.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما