تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 15678
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در زمینه خرید منازل شهدا موفق به خرید منزل شهید کلهری و شهیدان گایینی شدیم و خانه توکلی برای خانه موزه هیئت‌های مذهبی نیز تملک شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم اظهار کرد: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، برنامه‌های فرهنگی متعددی اجرا خواهد شد که از آن جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه قرآن در جوار حرم مطهر با مشارکت شهرداری قم در تأمین زیرساخت‌ها اشاره کرد.  
وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز محور اقدامات فرهنگی حرم مطهر است، افزود: در میدان آستانه با همکاری اداره کل اوقاف در حال ایجاد فضایی فرهنگی هستیم که ازجمله اقدامات در حریم حرم مطهر است.  
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اقدامات انجام گرفته در بوستان‌ها طی ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در بوستان علوی اقدامات فرهنگی و ورزشی زیادی در ایام ماه مبارک با همکاری اداره کل اوقاف انجام می‌شود.  
طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: در ۱۱ بوستان قم طی سال جاری برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود که در این مسیر از ظرفیت‌های مردمی استفاده خواهد شد، همچنین جشن گل‌ریزان شب‌های ماه مبارک رمضان در نزدیکی ساختمان مرکزی شهرداری و با هدف استقبال از مسافران نوروزی در عوارضی قم برگزار می‌شود.  
وی ادامه داد: در بوستان شهدای آذر هر شب برنامه ترتیل‌خوانی و جشنواره ورزشی رمضان نیز هر شب در ورزشگاه حیدریان در رشته فوتسال و سایر رشته‌ها برگزار می‌شود.  
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری طرح شهروند با نشاط گفت: جشنواره حجاب و عفاف در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.  
طباطبایی‌نژاد افزود: در زمینه خرید منازل شهدا موفق به خرید منزل شهید کلهری و شهیدان گایینی شدیم و خانه توکلی به‌منظور احداث خانه‌موزه هیئت‌های مذهبی خریداری‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg739q.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما