تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 15638
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه پس از تأمین منابع آبی پایدار در نظرداریم سرانه فضای سبز را تا 25 مترمربع برسانیم، گفت: علاوه بر خدمات رفاهی تلاش کردیم همه بوستان‌های شهری پیوست فرهنگی نیز داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه آئین کاشت نهال با حضور مدیران استانی و شهری، کارمندان سپاه، بسیج و نیروهای هلال‌احمر که در بوستان جنگلی مرجعیت برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه شاهد کاشت نهال و جشن درختکاری با حضور مدیران و شهروندان بودیم.
وی با اشاره به اینکه در مجموعه مدیریت شهری در راستای حفظ و توسعه فضای سبز چندین اولویت داریم، مطرح کرد: اولویت نخست حفظ باغات در سطح شهر قم است که با توجه به تأکیدات شهردار سعی داریم در کمیسیون ماده ۷ حفظ باغات را داشته باشم و‌ مشوقاتی نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: موضوع حفظ و گسترش فضای سبز و ارتقای سرانه‌ها با استفاده از درختان مثمر و گیاهانی که با شرایط جوی قم انطباق داشته باشند، مهم است.
وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات لازم سرانه فضای سبز قم به حدود 21 مترمربع رسیده است، عنوان کرد: تلاش بر این بوده است که با روش‌های نوین آبیاری و تأمین منابع پایدار، آب موردنیاز سرانه‌های فضای سبز را تأمین کنیم.
اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه پس از تأمین منابع آبی پایدار در نظرداریم توسعه فضای سبز را تا 25 مترمربع رسانده و شرایط مطلوبی برای زائرین و شهروندان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر خدمات رفاهی تلاش کردیم همه بوستان‌های شهری پیوست فرهنگی نیز داشته باشند.
وی در پایان تأکید کرد: همچنین تلاش شده است موضوع استانداردسازی و تأمین ایمنی موردنیاز نیز در بوستان‌های شهری رعایت شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc4eqs.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما