تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : 15621
امام‌جمعه پردیسان گفت: مصداق قدردانی از نعمات الهی، نگهداری از منابع طبیعی و کمک کردن به شهرداری در گسترش فضای سبز برای رفاه حال خود است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی امروز در آیین  کاشت نهال و هفته درختکاری در بوستان جنگلی مرجعیت، اظهار کرد: مشارکت در امر خیر، کار خداپسندانه‌ای است که در دین ما به شدت مورد سفارش  قرار گرفته است و کاشت نهال سیره مستمرِ مقام معظم رهبری در هفته منابع طبیعی است .
وی با بیان اینکه اراضی و آب شهر قم از گذشته شور بوده و فضای سبز در شهر قم به شدت کم بوده است، تصریح کرد: امروزه شاهد رتبه سوم شهر قم در زمینه فضای سبز میان کلان‌شهرها هستیم و این جای شکرگزاری و تقدیر دارد.
امام‌جمعه پردیسان ضمن تقدیر از سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که مشغول توسعه فضای سبز قم هستند، یادآور شد: مصداق قدردانی از نعمات الهی، نگهداری از منابع طبیعی و کمک کردن به شهرداری در گسترش فضای سبز برای رفاه حال خود است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: درخت زیتون نماد مقاومت در میان همگان شناخته‌شده و منتصب است به سرزمینی که با دست‌خالی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پایداری کرده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezp8z.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما