تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 14562
امام‌جمعه پردیسان مطرح کرد؛

تغییر اقلیم و سبز شدن شهر با تلاش شهرداری قم

امام‌جمعه پردیسان مطرح کرد؛ امام‌جمعه پردیسان قم گفت: شهرداری با همت خود به سبز شدن و بهبود وضعیت اقلیمی قم کمک کرده است و در زنده نگه‌داشتن ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین روا شده، مؤثر بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی در پویش ملی صبح زیتون اظهار داشت: هدف عمده از کاشت درخت زیتون این است که در دین اسلام به کاشت درخت تأکید شده و پاداش صدقه دارد، به‌ویژه اینکه درخت مثمر باشد.
وی افزود: قرار است یاد فلسطین در رأس اخبار دنیا باقی بماند، بنابراین تلاش شده است که یاد شهدا را زنده نگه‌داریم، همچنین توجه جهانیان را باید به مسئله فلسطین و ظلمی که بر آن‌ها روا شده، جلب کنیم‌.
امام‌جمعه پردیسان قم با بیان اینکه سرلوحه برنامه‌های شهرداری اقدامات فرهنگی است، خاطرنشان کرد: شهرداری با همت خود به سبز شدن و بهبود وضعیت اقلیمی قم کمک می‌کند و در زنده نگه‌داشتن ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین روا شده، مؤثر بوده است.
اهمیت کاشت درخت در جلوگیری از آلودگی هوا
مدیر مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم نیز در این مراسم تأکید کرد: کاشت یک میلیارد درخت در کشور برای جلوگیری از آلودگی و کاهش درجه حرارت زمین انجام می‌گیرد.
مسعود ترابی تصریح کرد: زیتون از مقاوم‌ترین درختانی بوده که استقامت خوبی دارد و نماد صلح است؛ بنابراین می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: درخت زیتون از درختان مثمر است که به‌راحتی در فضای سبز می‌تواند رشد کند و سازگاری خوبی با محیط دارد

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchimnz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما