تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 15441
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خدمات‌رسانی شهرداری قم هرسال نسبت به سال بعد رشد داشته است، گفت: استفاده از ظرفیت شهرهای دیگر و کلان‌ شهرها نیز اقدام مطلوبی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مجتبی سبحانی ثابت در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرداری و شورا باید آسیب‌شناسی لازم را انجام داده و حرکت به سمت جلو داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه از ماه‌ها قبل کمیته‌ها و ستادهای لازم برای نیمه شعبان تشکیل شده است، مطرح کرد: جلسات کمیته‌ها و آماده‌سازی پارکینگ‌ها انجام شده و حاصل آن در این روزها قابل مشاهده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خدمات هرسال نسبت به سال بعد رشد داشته است، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت شهرهای دیگر و کلان‌ شهرها نیز اقدام مطلوبی است.
وی با اشاره به اینکه نباید برخی از نقاط ضعف هرسال تکرار شود، خاطرنشان کرد: باید علت برخی از مشکلات از جمله مباحث ترافیکی بررسی شده و از تکرار آن در سال‌های آینده جلوگیری شود.
سبحانی ثابت با بیان اینکه برخی اشکالات موجب اختلال در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود، تصریح کرد: در سطح استان باید تصمیم‌گیری‌ها به گونه‌ای باشد که این اشکالات به وجود نیاید.
وی با اشاره به اینکه امنیت، آسایش و آرامش حاصل زحمات چندین ماهه شهرداری است، یادآور شد: از تمام زحماتی که کشیده است تقدیر و تشکر داریم.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نیمه شعبان بزرگ‌ترین جشن در کل کشور است، ابراز کرد: برای این جشن بزرگ باید در تمام کشور برنامه‌ریزی شده و بودجه لازم برای تامین زیرساخت‌های دائم تخصیص پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه دولت باید به این موضوع ورود داشته باشد، بیان کرد: برخی محدودیت‌ها موجب کاهش خدمت‌رسانی به زائرین خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceze8z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما