تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 14276
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به توسعه خدمات مدیریت شهری در منطقه جمکران، گفت: تمام اقدامات شهرداری در حوزه خدمات مانند روفت و روب، ایجاد بوستان، ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی و غیره به‌آرامی در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مجتبی سبحانی ثابت در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران، شرحی از اقدامات شهرداری و شورای شهر در ایام نیمه شعبان ارائه داد و اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان فعالیت مدیریت شهری در ساماندهی منطقه و برپایی ستادهای هشتگانه چندین برابر می‌شود.
وی خدمات گسترده شهرداری در ایام نیمه شعبان را برای افزایش زمان ماندگاری زائران در شهر قم مؤثر دانست و افزود: با همه خدماتی که شهرداری به زائران ارائه می‌دهد اما نیاز به ایجاد زیرساخت‌های دائمی در این منطقه احساس می‌شود و با همه مدیریت مسیر دررسیدن زائران به مسجد مقدس جمکران هنوز تا نقطه مطلوب فاصله‌داریم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: هرسال خدماتی که به زائران در پذیرایی و ساماندهی مسیر ارائه می‌شود بهتر بوده و تمام‌کارها با همکاری مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان انجام می‌شود.
وی در ادامه به محدوده مسکونی مسجد مقدس جمکران نیز اشاره کرد و گفت: تمام اقدامات شهرداری در حوزه خدمات مانند روفت و روب، ایجاد بوستان، ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی و غیره به‌آرامی در حال انجام است و باید ابتدا معابر منطقه توسعه پیدا کند تا ارائه خدمات سرعت پیدا کند.
سبحانی ثابت در پایان یادآور شد: انجام کارهای نظافتی در حال انجام است اما برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان داشته و همکاری تولیت مسجد مقدس جمکران با مجموعه مدیریت شهری و مطالبه آن‌ها از دولت می‌تواند سرعت توسعه این منطقه را افزایش دهد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjm8ev.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما