تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 15390
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

لزوم بومی‌سازی مشکلات مشترک کلان‌شهرها

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید براینکه مجمع کلان‌شهرها به‌خوبی به تجارب موفق ضریب داده است، گفت: بیش از ۶۰ درصد مشکلات و چالش‌های کلان‌شهرها مسائل مشترکی است که می‌توان راه‌حل‌های آن‌ها را در مناطق مختلف بومی‌سازی و اجرا کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در غرفه مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران واقع در محل نمایشگاه در مصلی حضرت امام خمینی(ره) حاضر شد.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها ۳۷۲ مأموریت دارند که نحوه تحقق این مأموریت‌ها متفاوت است، گفت: با توجه به رسالت و ذات شهرداری‌ها مجموعه یک مجموعه زنده و حیاتی است؛ اجرای ۳۷۲ مأموریت جز مأموریت‌های حیاتی و در مسیر ایجاد تحقق زندگی است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه برخی باید شهرها را زنده نگهدارند و به حیات شهر کمک می‌کنند، ابراز کرد: شهرداری‌ها وظیفه دارند مجموعه اقداماتشان در مسیر زنده کردن شهر را با به‌روزترین شیوه‌ها اطلاع‌رسانی کنند تا شهر زنده باشد.
وی خاطرنشان کرد: مجمع شهرداران کلان‌شهرها با جمیع کردن افکار و نبوغ و به اشتراک گذاشتن تجارب و شیوه‌های رسیده به این آداب تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را حاکم کند. اگر مجمع به این سمت برود و از این ظرفیت برای اجماع نظرات در این آوردگاه‌ها استفاده کند، موفق خواهد بود.
کلانترزاده با تأکید براینکه مجمع به‌خوبی به تجارب موفق ضریب داده است، گفت: بیش از ۶۰ درصد مشکلات و چالش‌های کلان‌شهرها مسائل مشترکی است که می‌توان راه‌حل‌های آن‌ها را در مناطق مختلف بومی‌سازی و اجرا کرد.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن لغایت سوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchvxnz.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما