تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 15322
مدیرکل نظارت بر امور پروژه‌های عمرانی شهرداری قم:

انعقاد 150 قرارداد عمرانی از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم

مدیرکل نظارت بر امور پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با اشاره به انعقاد 150 قرارداد عمرانی با پیمانکاران خرد و کلان از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم، گفت: این قراردادها شامل خرید و اجرا، عمرانی و مشاوره بوده است.
انعقاد 150 قرارداد عمرانی از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا رشیدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به انعقاد 150 قرارداد عمرانی با پیمانکاران خرد و کلان از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم، اظهار داشت: این قراردادها شامل خرید و اجرا، عمرانی و مشاوره بوده است.
وی با بیان اینکه این قراردادها در حوزه‌های مختلف شامل تقاطع‌ها، ساخت بوستان‌ها، ساختمان، مشاوره‌ای و... بوده است، ابراز کرد: بهسازی بلوار شهید خداکرم، پروژه 48 هکتاری، پروژه 32 هکتاری شهرک قدس، محله 9 پردیسان، تقاطعات غیرهمسطح صدوق، غدیر، نیک‌اندیش و... ازجمله این قراردادها بوده است.
مدیرکل نظارت بر امور پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از آغاز به کار فعالیت‌های عمرانی زیرگذر کبیری و پل حافظ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هشت هزار میلیارد ریال صورت‌وضعیت پیمانکار تاییدات مالی شده است.
وی بودجه مصوب عمرانی شهرداری را دوازده هزار و 700 میلیارد ریال دانست و اذعان کرد: با توجه به صورت‌وضعیت‌های انجام‌شده، تاکنون 90 درصد این بودجه محقق فیزیکی شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcci1qs.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما