کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل نظارت بر امور پروژه‌های عمرانی شهرداری قم:

انعقاد 150 قرارداد عمرانی از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم

28 بهمن 1402 ساعت 17:30

مدیرکل نظارت بر امور پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با اشاره به انعقاد 150 قرارداد عمرانی با پیمانکاران خرد و کلان از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم، گفت: این قراردادها شامل خرید و اجرا، عمرانی و مشاوره بوده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا رشیدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به انعقاد 150 قرارداد عمرانی با پیمانکاران خرد و کلان از ابتدای سال تاکنون در شهرداری قم، اظهار داشت: این قراردادها شامل خرید و اجرا، عمرانی و مشاوره بوده است.
وی با بیان اینکه این قراردادها در حوزه‌های مختلف شامل تقاطع‌ها، ساخت بوستان‌ها، ساختمان، مشاوره‌ای و... بوده است، ابراز کرد: بهسازی بلوار شهید خداکرم، پروژه 48 هکتاری، پروژه 32 هکتاری شهرک قدس، محله 9 پردیسان، تقاطعات غیرهمسطح صدوق، غدیر، نیک‌اندیش و... ازجمله این قراردادها بوده است.
مدیرکل نظارت بر امور پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از آغاز به کار فعالیت‌های عمرانی زیرگذر کبیری و پل حافظ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هشت هزار میلیارد ریال صورت‌وضعیت پیمانکار تاییدات مالی شده است.
وی بودجه مصوب عمرانی شهرداری را دوازده هزار و 700 میلیارد ریال دانست و اذعان کرد: با توجه به صورت‌وضعیت‌های انجام‌شده، تاکنون 90 درصد این بودجه محقق فیزیکی شده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 15322

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/15322/انعقاد-150-قرارداد-عمرانی-ابتدای-سال-تاکنون-شهرداری-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir