تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 15281
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آماده‎سازی مسیرهای هشتگانه راهپیمایی 22 بهمن توسط نیروهای شهرداری به‌منظور اجرای هرچه باشکوه‌تر این مراسم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش و تمهیدات شهرداری قم به مناسبت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه‌ساله شهرداری شهر مقدس قم تلاش دارد تا مراسمات این روز هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و به همین منظور امسال نیز همزمان با ایام دهه فجر اقدامات متنوعی انجام‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطرات روزهای پرشور و حرارت انقلاب و حفظ و حراست از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن روزها به‌خصوص برای نسل جدید، از اولویت‌ها و دغدغه‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، ضمن بیان آماده‎باش کلیه نیرو‎های خدماتی، فضای سبز و ستادی، از پیش‎بینی تمهیدات رفاهی، ایمنی و خدماتی مورد نیاز راهپیمایان اعم از نظافت و پاکیزگی شهر، استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی و رفع تخلفات شهری و آماده‌سازی سرویس‎های بهداشتی، در راستای خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان و راهپیمایان گرامی در این روز خبر داد.
وی با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی به این مناسبت، فضاسازی محیطی سطح شهر با اجرای طرح یکپارچه آذین‌بندی و زیباسازی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: فضاسازی میادین بزرگ شهر، نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و الوان در ابعاد مختلف، نصب بنرهای مناسبتی انقلاب اسلامی، آذین‌بندی و نورپردازی بیت حضرت امام راحل(ره)، اهدای گل و تنظیف و پاک‌سازی قبور شهدا و همچنین نورپردازی سطح شهر ازجمله اقدامات انجام‌شده است.
میرهادی با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در این روز اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی مراسمات، اکیپ‎های سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی و مسیر راهپیمایی در قالب اکیپ‎های پیاده و خودرویی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‎نشانی و موتورسیکلت‌های EFT و همچنین ایستگاه‏های آتش‎نشانی آماده خدمات‎رسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.
وی همچنین از آماده‎باش اکیپ‌های تخلفات شهری برای رفع سد معبر و برقراری نظم و انضباط شهری در این ایام خبر داد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: آماده‎سازی و نظافت مسیرهای هشتگانه راهپیمایی 22 بهمن به‌طور مستمر ادامه خواهد یافت، همچنین آماده‎سازی میدان آستانه برای آغاز مراسم از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqx9q.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما